1401-10-24 10:00
480
0
82927
هشدار پلیس راه گلستان:

تردد از گردنه‌های برفگیر گلستان فقط با زنجیر چرخ امكان‌پذیر است

رئیس پلیس راه گلستان با اشاره به اینکه تردد از گردنه‌های برف‌گیر و جاده‌های کوهستانی گلستان فقط با زنجیر چرخ امكان‌پذیر است؛ گفت: رانندگی قانونمند مورد تأکید پلیس است.

به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ محمود شهرکی گفت: به دنبال تغییر شرایط جوی و كاهش چشمگیر دمای هوا و بارش برف، مشكلاتی در تردد عادی وسائط نقلیه بویژه در مناطق کوهستانی و برفگیر به وجود آمده و سطح جاده‌ها لغزنده و پوشیده از برف و در برخی نقاط یخبندان است.

وی با اشاره به اینكه هم اكنون تمامی جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی استان باز و تردد در جریان است؛ افزود: تردد از گردنه‌ها و جاده‌های برفگیر و کوهستانی به لحاظ کولاک و محدودیت دید فقط با زنجیر چرخ امكان‌پذیر است.

رئیس پلیس راه استان گلستان بر همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی به ویژه زنجیر چرخ و اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاكن خودرو هنگام سفر‌های زمستانی تأکید کرد و گفت: رانندگان با احتیاط و سرعت مطمئنه حركت كرده و پایبند به اصول رانندگی ایمن باشند.

سرهنگ شهرکی با تأكید بر اینكه رانندگان و مسافران از سفر‌های غیرضروری اجتناب كنند؛ گفت: با توجه به كولاك مقطعی برف در گردنه‌ها و محور‌های كوهستانی و یخ زدگی مقطعی سطح راه، رانندگان حتماً فاصله طولی را از وسایل نقلیه جلویی حفظ و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و تا پایداری شرایط جوی و خاتمه بارش برف، حتی الامكان از انجام سفر‌های غیرضروری اجتناب کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.